Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2007

η καθαρότητα είναι ωραιότητα,αναμέτρηση με τον απέραντο ορίζοντα

η καθαρότητα είναι ωραιότητα,όταν ο άνθρωπος σηκώσει ψηλά τα ματιά στον ουρανό και πει 'Θέλω και εγώ να είμαι έτσι' τότε μόνο με τον απέραντο ορίζοντα μπορεί δικαία να αναμετρηθεί και μες τη καρδιά του κρατάει μια χάρη πάναγνη και έχει χαρά και αρετή Εράσμιο Γαλάζιο, Hoederling.
Ενα σούρουπο του Οκτωβρη 2006 πριν ακριβως ενα χρονο σε μια πλατεία με κόσμο στη Ρόδο 'Πριν από μερικά χρόνια και εγώ πιτσιρικάς ήμουν πολύ πριν πω να μπω στον δήμ , κάποιοι άλλοι άνθρωποι που είναι εδώ κοντά μας σήμερα και άλλοι που μας κοιτούν από ψηλά, μου διδάξαν ότι δεν είναι μόνο να ασχολεισαι για να κάνεις κατάσταση, να αποκτήσεις λεφτά. Μου διδάξαν ότι έχει αξία να κανείς τα όνειρα σου πραγματικότητα, για να κάνεις τη κοινωνία πιο δίκαια, για να μην υπάρχουν αυτά τα άθλια πράγματα της φτώχειας, της μιζέριας της εκμετάλλευσης των ανθρώπων. Τότε αυτό με είχε συνεπάρει και ήθελα να χτυπήσω και να ανατρέψω όλα αυτά που συνιστούσαν την καταπίεση που συνέβαλαν στο να υπάρχει φτώχεια και εξαθλίωση. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι αυτό το ταξίδι είναι ένα απίστευτα ωραίο ταξίδι σου γεμίζει το στόμα με μια γλύκα το κάθε βήμα που κανείς, το κάθε βλέμμα που βλέπεις απέναντι σου από τον άνθρωπο που αναγνωρίζει ότι προσπάθησες γεμίζει το στήθος σου με μια χαρά που δεν τη γεμίζουν τα εκατομμύρια του κόσμου όλου και πρέπει να μου επιτρέψετε να πω ότι αυτό το χάλι να απαξιώνεται και η πολιτικοί και οι πολιτικοί με όλα αυτά τα βρώμικα και τα κίτρινα και τις λάσπες και να είναι όλοι κλέφτες και να θεωρούνται όλοι λαμογια δεν είναι σωστό. Θυμηθείτε ανθρώπους που ξεκίνησαν έκαναν μια διαδρομή στα πολιτικά πράγματα της χώρας και στο τέλος πέθαναν Στη ψάθα μεν γιατί δεν είχαν λεφτά, πέθαναν όμως πλούσιοι, γιατί είχαν προσφέρει τις ιδέες τους στους συνανθρώπους τους στο λαό αυτής της χώρας. Η χαρά του να προσφέρεις στον συνάνθρωπο σου η χαρά του να παλεύεις για τον τόπο σου αυτό δεν ανταμείβεται αλλά και δεν μπορεί να στην πάρει κανείς πίσω με τίποτα. Σου προσφέρει μια ζεστασιά ένα πλούτο που όμοιος τους δεν υπάρχει Για αυτό τα όνειρα που μαζί κάνουμε δεν μπορούν να είναι στατικά

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μακαρι νατανε ολοι οι πολιτικοι ετσι. φετος γνωρισα εναν 'αριστερο'. βολεμενο. "προνομιουχος ειμαι, μου ειπε. γιατι ενω δουλευω λιγες ωρες στην δευτερη δουλεια μου, παιρνω ολοκληρο τον μισθο."
προνομιουχος ειμαι εγω που διαβαζω μπλογκ σαν το δικο σας. συνεχιστε!

asxeto είπε...

Πολυ μου αρεσει αυτο το μπλογκ αισθανομαι συγγενικα,ενας νεος ιντερνετικος φιλος μου ο απο μηχανης θεός εγραψε σημερα Μια σκεψη μου ειναι να μην κατανταμε τους εαυτους μας κομματια μιας ημερας, αλλα οι ιδιες οι ημερες να αποτελουν τμημα του εαυτου μας.. της ζωης μας! Μπορεις να το πετυχεις;εγω σου προτεινω σπιτια στον αερα μυαλα στα θεμελια http://irrelevantly.blogspot.com/2007/10/blog-post_03.html

george είπε...

@ανωνυμε καλε μου επισκεπτη,σε ευχαριστω για την επισκεψη,καποτε ειχαν αλλη σημασια οι χαρακτηρισμοι που προσδιοριζαν την ενταξη.Ισως ειχαν αλλη σαφηνεια,τωρα ομως τα πράγματα εχουν παρει αλλη στροφή, δυστυχώς,όμως επιμενουμε και κανουμε οτι μπορούμε.
@ασχετο ωραιες και οι δυο ιδεες ως στοχος και προσπαθεια,πολυ καλο το μπλογκ σου συγγενικο όντως..σε ευχαριστω